fredag 27 april 2012

Fredag som rusat iväg

Hello alla fans ;-) Dagen började inte med den bästa, försov mig nämligen. Kl ringde kl 06.00 men då var det koma och jag kom inte upp. Fattar inte att jag har sånt komatillstånd på morgonen. Kommer inte ihåg om någon säger något till mig heller.
Mamma ringde kl 08.00 och jag sa att jag ska gå upp, tror ni jag kom upp? åh, nej.. Sov till 09.30 då jag vaknade med ett ryck. Snabbkaffe, ut med hunden och på med kläderna.
Full rulle hela dagen.. Kört mamma till Nykvarn så hon fick hämta nycklar till sin nya boning. Sedan fick jag en ide att göra fint vid pappas och lillebrors gravplats. Så in till Ica Maxi och köpa violer och jord. Sedan så var vi dit och plantera.  Visst blev det fint. Nästa fredag ska mamma och jag till Stockholm och beställa gravsten. Vi vet hur den ska se ut, har bild i min mobil.. Men tänker inte avslöja för någon hur den kommer se ut. Det får ni se sedan när den kommer på plats. Men speciell är den. Och väldigt fin <3 Det bästa till den bästa.

Sedan hem till mamma och tog en kaffe för att sedan åka till Fornhöjden till Tempo där och hämta ut barnens mobiler. Sedan hem och premiär grilla. Snacka om gott att grilla, den första grillningen är fasiken den bästa EVER.. Sedan föräter man sig på det så man spyr åt det i juli månad.
Visst är våren härlig ibland om man bortser från all pollen. Köpte mig en bok idag. En verklighetsskildring. Sådana böcker gillar jag mest. Blev den här..
Undrar vad som hänt lilla Madeleine egentligen Läs här .. Stackars föräldrar och syskon..
Puss på er och ha en underbar fredagskväll, själv blir det lugnt här.. Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på tv och kanske bläddra i min nya bok.

ENJOY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar