tisdag 17 april 2012

Dags att träna

Har inte bloggat på ett tag, tid har funnits men ingen ork. Känns som att jag  somnar så fort jag sätter mig framför datorn. Börjar jäspa direkt.
Har fan inte känt mig pigg den senaste tiden. Helt slut och ont.

Helgen har väl inte varit sån höjdare, mest plockat ihop dom saker vi ska från garaget. Pappas verktyg och så. Förkyld har jag lyckas bli också. Men lördagen och söndagen var värst med smärtor. Ska strax iväg och träna, träna upp mag och ryggmuskler, efter alla operationer. Kanske om lite tur så kanske smärtorna försvinner. Tänk om de ändå vore så. Om inte annat en förbättring.

I går drog min Alexsandra till Filipinerna på semester i 3 1/2 vecka. Fy, fan så orättvist. Jag vill ha sol, värme också. I fredags så var vi ut till graven för Alex ville lägga en röd ros, tända ett ljus och la även dit 2 st fina små hjärtan. Sedan tog vi en fika hos mamma/mormor som fick en knippe tulpaner.
I fredags umgicks vi hela dagen.. får ju inte se henne på länge nu. Tänk om kannibalerna äter upp henne där?!!

Visst blev det fint och kärleksfullt?

Alexsandra med mormor och de färggranna tulpanerna  =)

I lördags kom storfia med magen. Oj, den magen har blivit BIG nu.. hihi..  Och nu är det endast 4 dagar kvar..

Nehepp, måste nog hoppa upp ur viloläget och dra och träna och simma några vändor nu. Ska ta med mig Billy som kom hem ledsen idag från skolan med mig. Grabbarna ska få träningskort till själva simhallen tänkte jag 149 kr i mån per barn o de e ju ok pris tycker jag. Vet att de kommer nyttja det bra. 
Sedan måste jag till mamma och köra henne till apoteket så hon får mediciner, ev handla också.
Dags o sätta fart då med andra ord.. 


UPP OCH HOPPA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar