torsdag 5 april 2012

Morfars begravning och sömnlös

God morgon eller god natt kanske ska man säga!! Vet inte vilket som snart. Vaknade för en 30 min sedan med smärtor. Tagit smärtstillande nu och så får jag se om de ger med sig.
Dricker också latte macchiato så att tabletterna börjar verka fortare. Koffein gör att de snabbare ger verkan.
Höll inte på att komma ur sängen för de gjorde så ont. Var hos min läkare innan begravningen idag för att hämta remissen som jag behöver i morgon (läs idag).. och han gav mig mild lugnande spruta och smärtstillande i spruta eftersom han vet hur förbannat jobbigt jag har haft det med begravningar och de andra skiten. Är så trött på att skriva om min sjukdom/sjukdomar hit och dit. Än mindre prata om dem.. Vilket ger ett automatiskt att man mår bra. Orkar inte förklara för människor jag knappt känner. Hur som helst så måste hela högen trott att jag var full eller något på begravningen. Fast de var jag ju inte utan bara väldigt trött.


Här är en bild på "Moffas" kista och bilden nedanför är blommorna vi hade. Jag körde lite i påsktema eftersom de är ju påsk tider nu. Den vita tussen är en lurvig kyckling. Lägger ut fler bilder på "Moffas" begravning i morgon. Tänker på dig morfar. Blev även mycket tankar på älskade "pappa". Ni tar väl god hand om vara där uppe nu..

Nä, jag måste försöka lägga mig o sova lite till, ska köra mamma i morgon. Hon har fått lägenhet och måste lämna in en del papper. Och ja jag till provtagningen i morgonbitti.

Sov så gott ni som kan.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar