onsdag 18 april 2012

Vilka hinder?

Imorse så var det en pärs att komma ur sängen. Gjorde fruktansvärt ont.
Har inte gjort så mycket idag förutom vart på FK på möte efter som jag varit sjukskriven länge. Det gick bra och jag kommer förbli sjukskriven.
Har faktiskt aldrig haft problem med dem om min sjukskrivning. Man har ju läst om folk som inte får vara sjukskrivna även fast de är totalt handikappade och kan bara röra på huvudet. Vad ska en sådan människa jobba med? skrattretande fall faktiskt.

Finns ganska mycket annat jag retar mig på, det är folk som använder sig av internet och sedan gömmer sig bakom någon annan person och då tänker jag på Facebook. Personer som gömmer sig bakom sina egna barn/make/maka/syster eller bror. Vad som helst, till och med sin egen hund??!!. Varför är ni inte era egna undrar jag då? Smyger ni runt och är nyfikna? Herregud ställ dig upp för vem du är för fan!!!! Vuxen? Eller är du/dem så retligt fula själva då eller?

Min blogg är också ett intressant ämne. Oftast får jag höra att de gillar min blogg, Öppet och ärligt. Och jag är glad över mina fina läsare. Sedan finns det kritiker också som däremot är väldigt intresserad över mig och mitt liv?? Är jag så intressant att min blogg diskuteras med annan person när jag inte är närvarande och kritiserar vad jag skriver. Snälla du, kom och säg det till mig i stället. Det är både löjligt och en aningen lågstadienivå på sådana saker. Speciellt när de retar sig på saker som är urfåniga att reta upp sig på. Jag bloggar och bloggar om vad jag vill!! Retar det dig, stör det dig , så varsågod och kliv ur bloggen och läs den inte mer. Ganska enkelt tycker jag. Tror sådana människor har för lite att göra om dagarna. Lev ditt så lever jag mitt!! Enkelt eller hur?
I min blogg är jag min egen BOSS!!


Nä nu ska jag skriva om lite roligare saker. Idag fick jag ett överlevnadsmeddelande via "flaskpost" från min dotter i Filippinerna och så här skrev hon.
Hej mamma :) [:)] , just nu sitter vi och äter frukost och ska snart åka till flygplatsen och flyga till calamba där Lennze's morfar och släkt bor :) [:)] . Jag har nu ett filippinskt sim kort, försökte Messa dig igår men måste nog ladda på den först:) [:)] . Så skickar ett sms då så får du mitt filippinska nummer men ring inte, skicka sms för det är dyrt att svara :) [:)] . Puss och kram / Alexsandra 
Åh, jag saknar henne redan fast åkte i måndags. Det är verkligen en spännande resa hon ger sig ut på med pojkvännen. Är en aningen avis.

Ännu har inte Wayne dykt upp, tippade på sisådär 3 till fyra dagar förtidigt. Men de ville sig inte. Han kommer när han kommer och huvudsaken är att Rebecca mår bra o inte går och har ont och så.
Tänk det är 12 år sedan man själv sist gick med den rediga ballongmagen. Tiden går så fort... Otroligt!! I morgon ska hon till barnmorskan och hoppas på att de är sista gången. Tänk vad allt har gått framåt och blivit mer nytt sedan jag fick min sista valp (Marcuz alltså, inte Trassel).
Aja, vi väntar här med spänning Rebecca och Edwin på ert mästerverk <3

Hihi, Trassel har duschat idag efter att vi gick till skogen och han fick antagligen något vasst i tassen. Och så drama Queen som han är skriker han så som nån skulle ha ihjäl honom. Men jag fick bära hem honom och duschade av tassarna och de funkade. Men han ser så rolig ut som nyduschad. hihi..
Känner mig inte direkt alls som en tuff, cool kille..

Slicka tassen lite också, den e blöt Matte säger han.. Ufs, hela jag e ju blöt.

Trassel värmer sig alltid inlindad i fleccefilt efter badet. De e varmt och gosigt. Men matte säger att jag måste lukta gott till helgens choca choca vov vov.. Ja jag ska bli pappa om allt går som det ska. Försökte förra helgen med då var bruttan inte riktigt redo än. Men jag va.. suck, vilken besvikelse.. Men till helgen enligt google så ska de va så. Jehhoooooo!! 


Storlögnaren som inte alls vill gosa med Trassel i sängen!! Men vad ser man på?

Jag och Matte.. Jag är faktiskt Mattes lilla maskot. Och så vill hon ha en till, men tänk om hon glömmer bort mig? Ne, jag e ju för söt ju.. hihi!!

Här ska ni få något att grubbla på mina vänner.. Vad är det för papper? Vad har Lotta i görningen nu måntro? Hihi.. I lööööve It <3

 Här får ni använda geniknölarna lite.. Good Luck!!!

Missat Big Brother har jag gjort också, men jag får kolla på det efter "Jerry Springer". Känner mig inte vidare trött idag faktiskt. Mer ont i kroppen. Den förbannade pollenallergin har satt fart också, så måste få mediciner utskrivna och hoppas de räcker med ett telesamtal så jag slipper åka dit.

Nehepp, nu har jag lite papper och fylla i, sedan ett och annat tilltag. Hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar