torsdag 12 april 2012

Miss You

God Morgon, idag är det bestämt torsdag och jag måste till provtagningen. MÅSTE!! Viktiga prover och jag har liksom inte kommit iväg ännu. Inte hämtar träningskortet heller. Gaah!!
Känns segt som gummi att komma igång på morgonen.
Men får väl ta och börja göra mig i ordning snart. Sedan förbi Laila en sväng och tjatra lite. Därefter måste jag iväg till morsan som måste handla. Igår var jag ut vid halv tio på kvällen för att Mamma hade inga cigg kvar. Snäll som jag är åkte jag dit med ett paket.

På hemvägen åkte jag förbi pappas grav för jag fick en sådan saknad och en sån längtan efter honom. Julia var med mig och där satt vi oss och grät. Ibland är saknaden brutal, vissa dagar vill man ingenting och andra dagar så fungerar livet lite lättare. Tänk så många minnen vi har, min älskade pappa och jag.
Kan fortfarande inte förstå att det gått över ett halvår. Tänker väldigt mycket på den sista tiden, den sista sommaren.
Miss you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar