måndag 23 april 2012

Help, de har förstört min blogg.. eller de har faktiskt gjort om här. Suck vilket krångel att lära sig nytt. Har varen tid eller lust att strula om nytt. Håller på att dammar lite och städar, de ser ut som kaos här hemma då ingen hållit i skurtrasan under hela helgen. Nu står jag här och dansar med golvmoppen och dammar lite här och där. Och Rebecca och Edwin ligger på förlossningen kämpar. Helgalet och helt förväntansfullt. Snart är han här, de är jag alldeles säker på =) Kämpa på Rebecca <3 Medans hon förlöser lille Wayne så fortsätter jag dansa med städprylarna.
Puss och Kram <3 Helt otroligt men när jag var klar med inlägget så kom ett mms från Edwin att Wayne kl 11.18 kom till världen. Och han är nog den finaste lilla prins jag sett <3 Orolig är jag än, för det slutade med kejsarsnitt, och jag hoppas innerligt att Rebecca mår bra <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar