onsdag 11 april 2012

Gå och göm er

Vaknade av strålande humör, händer inte ofta eftersom jag oftast har ont på morgonen. Hade gjort en Latte tidigare med glömt av den så jag värmde upp den i micron. Blev inte så lyckat eftersom jag värmde den på 3 min och gick ut med hunden. När jag kom hem o skulle ta min Latte så hade hela latten bara exploderat i micron. Blev sur och smälde igen luckan och gick ut och tog en cigg och muttrade.
Inte nog med att ungarna ska ligga och dröna till klockan 12-15 om dagarna så drog jag upp dem kl 09.00. SKITKUL!! För direkt började det grisas och jävlas och där försvann mitt humör.
Och så den där förbannade kaxigheten gör så att man skulle kunna strypa dem på plats. De gör en galen. Tänk er för alla som längtar efter barn, de är söta, gosiga, härliga och ena riktiga guldklimpar. Men vänta sen, det är runt 10-12  års ålder som de börjas. Det är då du också smått undrar varför skaffa man sig barn? De är inte de där gulliga små söta trollen längre. Nä, det är nu de börjar utvecklas till rena rama gangster. Finniga tonåringar som tror de bestämmer över mig, MIG! Jag som är "The Real Boss" här hemma.
Efter dramat med Latten i micron så var det ju bara börja att städa efter sig. Roligt eller hur. Sedan har man dammat och så där och städat toaletterna och duschkarbinen. Och allt jag önska mig var en Ben och Jerry!! Tror du jag fick nån då? NÄ!!! Och nu är jag inte bara sur längre för nu är jag till snäppet till vansinnig!!

Vansinnig på Julia är jag också..

Skiter i det här och tänker gå o lägga mig!! Thats it!!


Varning!! Tilltala mig inte, ring mig inte.. Öppna inte käften i huvudtaget idag!! Då får du ett pannskott i pannan!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaa.. ingen Ben & Jerry GUUD vad synd om dej.. Dt e väll bara o sätta sig i bilen o åka o köpa en...

    SvaraRadera