måndag 30 april 2012

Koma

Fy vilken dag.. Vaknade i morse med humöret i botten. Inte på någon speciell, däremot pga magsmärtor varje morgon.
Kom upp runt halv tio och fick nästan krypa till toaletten för så ont hade jag. Ner efter all jävla morfinpreparat jag äger och har. Nä, tar de jag ska och hjälper det inte fyller man på med Oxynorm igen. Men jobbigt är det. Sedan är kaffe bra för de gör ju att jag kommer igång fortare. Har faktiskt varit konstigt trött idag, har det med hormonerna att göra tro? Kanske dags att höja igen. Både plåster och sprutor.
Nåja skit i sjukdomar och elände.

Var iväg till farmor idag och firade hennes födelsedag, blev lite fel där eftersom Julia skrev kortet och trodde hon fyllde 60 år, men så var de ju inte utan hon blev 64 år. Haha, men gissa vad stolt hon blev över att vara 60 år igen :)

Trassel följde med och gratulerade farmor..


Dagen har fortsatt i koma för min del, läst i min bok.. Käkat middag som Julia gjorde och så pokerspelande. Nu är det lugnt och tyst och tröttheten börjar ta vid.
Ska springa ut med Trassel och sedan krypa i sängen.
I morgon är det Valborg? Vad ska ni hitta på? Ska till Valborgs mecka Uppsala?
Jag för min del skulle vilja vara smärtfri för att kunna ta ett glas vin. Vem får se de kanske sker mirakel.
Vilket härligt väder det har varit både igår och idag, grabbarna slushade på altanen och jag drack latte och läste min bok, katten tog tillfället att sola.
Solande katt..

Slushande grabbar

Latte och läsning.. 
Men nu säger jag god natt.. Hoppas på en bra dag med mirakel..
Puss på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar