fredag 13 april 2012

Gästblogg av Tant Laila!!

Hejsan hallå Laila här!
Idag är det min födelsedag! Det är fredag den 13e och jag har blivit inbjuden av denna underbara människa att skriva några rader i hennes blogg.
Ska tydligen berätta hur det känns att fylla 40. Vad kan man säga om det egentligen??? Känns inge annorlunda, känner mig fortfarande som 25! Hehe...
Dagen började bra med massor av grattishälsningar på FB, men när jag skulle starta datorn för att tacka alla som skickat hälsningar så funkade den inte. =(
Har jag tur kanske det beror på att det är fredag den 13e. Väntar till i morgon å få se om den kanske startar då. Håll tummarna.
Nu sitter jag och väntar på den 20e då det blir tjejkväll hos mig med lite gott och trevliga människor och till sist utgång så jag/vi får skaka loss ordentligt!!
Lotta och jag träffades första gången på skogshöjd där vi båda jobbade. Jag blev på tjocken och slutade efter ett tag och vi tappade kontakten, men ett par år senare hittade vi den igen på dagis där våra barn gick och sen har den hållt i sig.
Lotta har stöttat mig i vått och tort. Funnits där i med och motgångar. Hon har varit mitt bollplank och vise versa.
Det är en tjej jag älskar av hela mitt HJÄRTA!!
Hoppas detta räcker och att jag inte pajjat hennes blogg!!
Tack å hej från lilla mej!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar