lördag 7 april 2012

Glad Påsk

Är inte ett dugg pigg, vill fortsätta att sova pga att det varit liv i luckan här till klockan 06.00 i morse. Huvudvärken spränger och mage o rygg gör sig påminda också.
Sedan hände en liten olycka i torsdags på väg till blåkulla.. Hade inte kollat igenom den ordentligt.
I morse började jag med min goda frukost.. Denna bebismat ska jag äta i ca 1 månad pga läkarens order..
Vatten och bebisfrulle. Skulle fan behövt en haklapp också, drällde ju ner hela sparkdräkten.


 Igår så åt jag i mig glass och två glasstjuvar finns det i huset här. Fotobevis finns så de kan inte ljuga heller de små rackarna.
Grabbarna har kompisar som precis vaknade till och kom ner och satte på tv:n på högsta volym. Härligt när man vill vakna med lite lugn och ro. Suck!!
Var och storhandlade min matranson för några dagar. Smaksigt!! Fy, detta retar mig något så fruktansvärt. Nästan lite Kissie style. Men detta är under läkarnas order.
Ska i eftermiddag åka ut till mamma och hämta henne och sedan ska vi till Pappas grav och lägga ett påskpynt och tända ljus. <3
Älskad och saknad min älskade far <3<3<3

Men nu tänker jag lämna nedervåningen och krypa ner i sängen igen, fasligt liv här med tv:apparater och spelande ipod:ar samt mobiler.. Mitt huuuuvud!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar