söndag 8 april 2012

Nomineringen

Oj, sablar klockan börjar närma sig frukost ju.. Sitter och har glott på klipp från dagens Big Brother. Får väl hoppas att Marcel åker så det visslar om det i morgon (läs idag). Så som han gjorde mot Hanna J är för mig något helt oacceptabelt. Han ska vara lärare sen? Han är träslöjdslärare och så är han assistent till barn med ADHD. Skulle jag ha den där idioten med alla möjliga bokstavssjukdomar som lärare eller assistent i skolan åt mina barn så hade jag plockat bort dem från skolan fortast möjligast. Hur kan man bara vara så grymt elak som denna människa är?? Kräks på han!! Släng ut Marcel med omedelbar verkan! Han gör ju personliga sådana påhopp. Helt otroligt, Big Brother, att ni har honom kvar i huset. Vad har han för rätt att snacka skit om Hannas liv och jobb och om vad hon ger sina barn..? Fattar verkligen inte att ni har honom kvar. Bara för att han har sex i huset och det ger fler tittare eller? För helvete. Sedan skulle jag vilja att Jessica går samtidigt för det första hon gör när hon kom in i huset var att visa vilket "luder" hon är.
Roddan han kan stanna kvar i varje fall utav dom som är nominerade denna omgången.

Rösta kvar din favorit

Hanna Pettersson, Jennifer Andreasson, Marcel Söderqvist och Rodney Da Silva är nominerade. Foto: TV11
Hanna P, Jennifer, Marcel och Rodney är alla nominerade 

Sedan låg bokstavsmuppen i sängen med Jennifer och sa så här.. Undrar om man nu är hatad av det svenska folket. Svaret är JA! UT!! UT!! UT!!!!! och ta Ludret med dig när du går!!

Och när jag ändå gnäller så..
 Nä, klockan är massor och tänker ta mig en sväng med Trassel så behövs det inte gå upp så tidigt.
Varför är jag vaken nu egentligen.. Jo,, jag har fått vara fyllechaffis och det retar mig!!! Speciellt när man är snäll och ställer upp och får elaka duma kommentarer tillbaka..

God Natt/morgon och kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar