onsdag 25 april 2012

Mammas flicka

Min dotter Alexsandra har hört av sig =)
Orolig som man är!!

Detta fick jag via Facebook i dag..

Heej mammsen! eller mormor ;), Nu ar vi i Bohol, Alona Beach, och har lamnat calamba, stromavbratten, filippinska by bor maten, skallade hundar, irriterande hons och kandisskapet som blondin :P.
Har i Bohol ar det nastan som i thailand :). Fina strander och vaaarmt! Vi har hyrt moppe for hela veckan ocksa eftersom hotellet ligger en bit bort fran centrala Alona (men oroa dig inte, jag anvander hjalm, haha).
Hoppas ni har det bra hemma i kalla ruggiga sverige! Ge manga pussar och kramar till lilla wayne fran mig! :).
Puss och kram, Jag alskar er!
p.s. fick du inte mitt kontonummer? ;)

Skruttis har dåligt med money och givetvis.. Mamma fixar, pengar på väg <3
Hon kommer hem den 8 maj!!

Älskar dig min söta lilla valp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar