fredag 1 juni 2012

Big Brother party

Kollar på Big Brother.
Har inte följt det så där jättemycket den senaste tiden. Men jisses säger jag.. De hånglas, bråkas och tjafsas hela tiden.
Vinnaren av årets Big Brother är garanterat Hanna J. Och hon är en värdig vinnare.

Idag har jag fått tid till Medicin och WoW, äntligen. Har följt BB halva dagen idag, pratat med Becca dop och så. Spännande. Kokat ihop en kalops. Och lilla hjärtat mitt har ont i sin fot. Tycker så synd om honom.
På lördag är det Gnesta-Dagen om någon har missat det. Jag missar det, för jag är bakis då.. eller inte.. Öhh!!?? Det kommer bara att regna ändå, härligt härligt..

Morgondagens Checklista är..
  • Marcuz till läkaren
  • Hem på fika hos Rebecca och mysa med Wayne
  • Ner till banken för mitt internetbank är helt paj
  • Få upp sommargardinerna i vardagsrummet
  • Noppa ögonbrynen och fixa naglarna
  • Göra mig i ordning för Stefan Sahlins PpPpPppparty..
  • PppPppParty by Thaibåt!!!
Men nu ska jag hoppa upp i sängen och smurfa..
Adjöken!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar