lördag 2 juni 2012

Thaimat

Hej mina rara bloggläsare, vad gör ni? Själv så sitter jag med en latte och bloggar lite.
Blev ingen utgång ikväll, skulle dragit på Stefan Sahlins fest, men kände idag att jag inte kände mig helt 100. Så jag och även Wifey som inte heller mår 100 stannade hemma.  Var ner på Full House och åt en god Thaimiddag istället. Sen tänkte jag bara ta det lugnt. Sådana kvällar behövs ibland också.
Har annars varit med Mackan hos läkaren och det gick väl bra och sedan tog vi ett MAX mål till brunch. Pratat med ett ex antal vänner idag. Tack för att ni finns.
Förrätt 
Het och Hot huvudrätt
Kaffe och friterad banan?
Kidsen åt kokosglass ur en kokosnöt..
Julia kirrade årets bikini av kokosnötter..
Sedan var det apoteket för att hämta ut mediciner och denna gång kom jag ihåg att köpa fästingmedel till Trassel. Har fobi för fästingar.. Hua!! Nu är han insmord med fästingmedel.. Hoppas det hjälper mot de äckliga krypen.

Hoppas ni har en mysig fredagsmys kväll.. Här har alla däckat redan.. Ska väl med däcka snart!!
Puss och Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar