söndag 10 juni 2012

Helgen

Denna helg har varit tråkig.. Långtråkig, förutom då i fredags när Alexsandra och Lennze var över och grilla och woka med oss. Dock var jag lite loj eftersom jag hade ont och sumpa dagen med att skita i näringsdroppet. Får inget i morgon heller eftersom jag ska på Medicinavd på morgonen, så den förskjuts till på tisdag.
I fredags var Katta här och fika också. Och nästa helg gifter sig hennes dotter =)
Jättegott och jättefarligt för mig =( Grrr*

Grisen som inte kan äta som normala folk.. Haklapp nästa?

Haha. Alexsandra är skräcken själv..
I lördags var Johanna med sin son Rasmus här och så Rebecca med Wayne, sedan kom även Angelica med Izabelle och Hugo över på fika och en massa barn blev det här och 2 galna hundar.
Jisses vad Wayne har blivit lik Edwin (fast mycket sötare)..



Han har börjat vara med lite mer nu, jollrar och ler när man pratar med honom... Älskar de här lilla pyret så... Sedan slöa vi till det med Mc Donalds. Sedan kollade vi på 2 st filmer.. Den första, var hur dålig som helst medan den andra var helt ok.
Idag har det mest gått i tråkens tecken.. Har inte velat göra något heller för jag fick grymt ont och fick tom blodsmak i käften av smärtan. Var iväg en sväng till apoteket för att hämta lite medciner som sinat. Därefter har jag icke gjort mer... Vill inte, orkar inte heller.
Mackan och jag åt en varsin mjukglass idag, årets första... :) Yammi!!!

Med detta avslutar jag denna kväll med en slö TV kväll..
Puss o Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar