onsdag 20 juni 2012

Less nu ja!!!

Ja jag har börjat ledsna på saker och ting. Jag är less på någon som inte kan öppna käften och prata om allvarliga saker som man kanske ska prata om. Personen sticker huvudet i sanden och tror allt är och blir som vanligt. Jag är behov av att prata om saker som man mår skit utav, medans du drar dig undan. Löser det saker? Nä, jag tror inte det!!
Jag känner ingen tillit till dig längre. Du frågar inte, vill du inte veta eller? Ja, jag är besviken på dig! Jag hatar dina vrål.. Tänker på att bryta kontakten helt ibland. Du vandrar runt som inget har hänt, du frågar inte hur man mår. De andra som du sitter o ger råd och sympati i telefon 1-3 ggr dagligen. Lyfter du telefonen och frågar mig? Undrar du någon gång hur man mår? Eller är den falska operan värd mera?
Tänk om och gör rätt eller bli GAY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar