söndag 3 juni 2012

Så gick det till..

Är inte riktigt trötter för att hoppa i säng ännu. Men snart så. Passar på att nattblogga lite grann. Kvällens sista "berget" kväll var grymt kul. Jag och Johanna i våra gula (dock ej fula) byxor stuffa på dansgolvet från början till slut. Tack "Johan" för grymt bra DJ ikväll.
Gula naglar betyder gul outfit va?
En icke så kempeglaa Wifey pga av krullidutterna.. Men jag tycker de va snyggt!!
Marie suger i sig en Cider på "Crocks In"
Reijo och Wifey!!
Flumbild...
Stuffande Johanna...
Ibland måste man kolla vad Wifey stoppar bland lökarna..
Toabesök med blommor...
Ja jag vet vi har konstiga toalettbesök för oss..
Urinprov????!!!! 
Upp på första parkett på toaletten...
Oj, vad hände????!!!
Blommorna behövde vatten.. Räddaren i nöden..
Vi gömde och vi glömde....
Johanna ville ha staken...
Hon tände till riktigt ordentligt på staken...

Nu är klockan 05.20 och jag är nu grymt trött.. I morgon är en annan dag med flytt och sånt. Men de är i morgon det.. Nu ska jag sussa..

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar