onsdag 27 juni 2012

Månglunch

Fick dropp idag igen, men var extremt trögstartad att vakna idag. Och så roligt som de är så fick jag inte min sjukpenning idag. Ringde o skällde och de har gjort fel, såg får nu vänta på pengar till på fredag :-( Undrar om jag får ränta på pengarna?
Var iväg till solarieöarna igen idag och så inte att mellan 09.00 och 13.00 är det halva priset. Jag som la i 60 kr blev då tvungen att sola i 24 minuter. Vilket är rätt lång tid eftersom jag har solexsem och bör gå sakta fram. Så nu kliar det.. !!

Hämtade upp Marie och hennes kids och drog till Mångfaldens Hus och åt lunch. Tog en Ceasarsallad.
Ceasarsalllad

Hela bunten..

Powernap..

Fikapaus hos mamma..
När jag kom hem mådde jag inte alls bra, började må illa i bilen och när jag kom hem så spydde jag. Om så kom kramperna..Jävla skit..!!
Känner mig hungrig och så Julia är iväg och handlar Max barnbox till mig. Muppen som jag fråga snällt gav mig bara dumma spydiga saker. Men sånt minns jag den dagen han behöver hjälp!!!!!!!

Mina härliga biljetter fick jag idag <3<3<3 Snart Madonna om en vecka :-) Någon annan som ska på Madonna? Jag och en hjärtevän ska dit..
Fick ett kort av mamma idag på posten <3 Är det inte gulligt..


<3

Har haft en bra dag idag förutom dilemmat när jag kom hem.. Alla dessa prover alltså, väntan, dropp och skit gör mig galen. Somnade på soffan och sov till kl 22.00.. Kramper IGEN!! skulle inte ätit den där hamburgaren heller.. FUCK!!!
Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar