lördag 30 juni 2012

Mys på stan

God eftermiddag.. Trött som bara den just nu..!! Billös och lottlös är jag också. Bilen lagas lite grann. Inte vet jag vad.. Men men..
Härligt att regnet övergick till solsken.. Najs!!
Var en tur på stan och dejtade med Rebecca och Wayne. Rebecca prövade nya racevagnen. Vi gick runt lite och så tog vi en fika utomhus i solen.. Mysigt.
Sötnosen sover gott i Polisvagnen..

Min lilla sötnos <3

Fika på stan...

Trevligt sällskap.. Puss på er <3

Latte och tårtbit..
Wayne kör polisbil han.. Så akta er..
Hudvårdsartiklar som har en förmåga att ta slut... Blev hudkräm från The Body Shop och halva priset på 85 kr.. kanon!!, en deo, nagellackbortagningsmedel, sminkbortagningsmedel, läppglans och 2 andra hudkrämer för 20 kr st på H&M, hårfärgningsmedel, ansiktsvatten och ansiktskräm samt serum, presentkort.

En present till lilla Casper som vi ska besöka idag.. Har inte blivit tidigare på grund av att jag mått så pissigt.

En söt liten väska för 199 kr. 
Nu ska jag vila en stund pga energin är fan inte på topp. Skitjobbigt. Trots att jag får dropp, ska ta mig en näringsdryck nu och lägga mig för en powernap innan vi åker till Rogge och Zupanne med lilla Casper.
Ikväll blir det nog en middag på Barollo med Becca..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar