söndag 3 juni 2012

Mitt barndomshem

Mitt barndomshem..
Jag har inte orden, känns sorgligt. Tänk allt som pappa har gjort i detta hus. Allt, precis allt har han gjort.
Idag flyttade mamma ut ur huset till en lägenhet i Nykvarn. Visst är det sorgligt, men ändå kan hon inte bo där kvar. Stor trädgård, inget körkort och bil och ständigt beroende av andra. Men de känns som mitt barndomshem går i intet.
Jag har miljoner med minnen därifrån, bevarat i mitt hjärta. Detta är och var min pappa och mammas livsverk i 27 år tror jag.
Man kommer alltid sakna det stället, min trygghet som man kunde fly till när livet var svårt ibland. Alla mina barn kommer minnas detta ställe för evigt, liksom jag..


 Mitt fina barndomshem.. Nu får jag bevara alla minnen därifrån i mitt hjärta..


Blöta kids efter en tur till Pizzerian åt mormor.. hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar