fredag 29 juni 2012

Dagens blogg i bildform

Vaknade för en gångs skull tidigt idag, kl 06.00 faktiskt. Gjorde mig en latte och kröp upp i sängen och myste lite framför tv:n i sovrummet.
Ringde dottern Alexsandra och vi bestämde oss för att åka till mamma/mormor för att mamma/mormor och pappa/morfar har bröllopsdag idag. Köpte med oss blommor till mamma/mormor och så en bukett som hon ville ge till pappa (läs inlägget nedan).
Men allra först var jag på sjukhuset och fick dropp och så passade jag på att åka till solarieöarna innan jag hämtade Alexsandra. Julia solade en liten stund hon med. Trassel var med han också, men han solade inte.. hihi.. Han var med för att Julia skulle ta en långpromenad hem från Rebecca till oss. Får liksom inte plats med Waynes vagn i bilen.
Discogrillen.. Kolla in mina lila tånaglar =)

Osminkad, men brun blir jag med powersolariet för fejjan..
Tror Trassel var sugen på en glass..
Efter den snabba tur och retur resan till Solarieöarna så var vi och hämtade upp Wayne. Ville så gärna ha lilla Wayne idag.. Sedan åkte vi till Mamma och därefter till Pappas grav.
Blev lite hungrig hos mamma.. Och detta är goooos och myyyys <3


Hos pappa vid graven och la dit blommor...
Vi tog oss en räkmacka vid Vindhammar som ligger alldeles intill Turinge kyrka.. Och den var utöver de vanliga väldigt god.

Under tiden tog Wayne en powernap..

Här fikas det.. Mamma och Alexsandra här..
Här har vi fått hemleverans av näringsdrycker när vi kom hem..

Så stark lillprinsen har blivit.. ååå så himla fin <3

Tände ljus för pappa gjorde vi när vi kom hem också.. För deras bröllopsdag <3

På restaurang "Full House" för lite Thaimat.. Och givetvis vill Wayne med sitta till bords.. Vad beställde han tror ni?

Min specialare på "Full House" så god och sån matkoma med kramper man får sen.. Men klart värt det..

Rebecca, Wayne och Julia hugger in..

Jag och min fina flicka Rebecca..
 Efter middagen så åkte Rebecca och Julia till Lidingö för att hämta en vagn som hon köpt till lilla Wayne. Hihi, tror hon ärvt barnvagns shoppingen av mig.. Var som galning i nya vagnar hela tiden till mina kids när de var små.



Ja här har ni min dag och kväll.. Nu är jag så trött att ögonen går i kors på mig.. Nu till sängen som står där på övervåningen och väntar på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar