fredag 22 juni 2012

Midsommar i Nykvarn

Lite midsommar med mamma har jag och kidsen hunnit med. Var till Nykvarns folkpark. Medan barnen gick till folkparken drog jag och mamma till Taxinge och plockade sommar blommor från deras trädgård. Jag gjorde en midsommarkrans till pappa medan mamma plockade buketter till lillebror och pappas gravar.


Därefter åkte i till Nykvarns Folkpark och fikade med barnen. Godisregn blev det också, tror det var bara mina barn som plocka åt sig ALLT!! Haha..
Mamma vid ingångn till Nykvarns Folkpark...

Istället för trädkramare är jg stångkramare.. höhö...

Godis är alltid gott när det är gratis...

Solen skiner över mamma och mig...

Marcuzz är sugen på ALL choklad....

Åka karusell är läskigt tycker Julia...

Jag åker jag med..

Barnen plockar blommor till midsommarstången där hemma...
Marcuz kämpar på att få i ordning på midsommarstången på tomten.. Riktigt bra jobb Marcuz..
Detta var förmiddagen av vår midsommar.. Nu följer resten..

Ha en trevlig midsommar alla mina fina fans <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar