tisdag 26 juni 2012

Disco på Solarieöarna

Var en runda till Apoteket för att beställa näringsdrycker och de kommer till fredag. Och 400 flaskor med tropik juice. Innan hade jag och sonen chokladdryck samt jordgubbsdryck som blev alldeles för vidrig tillslut. Detta är jucie som är mer lättdrucket nu till sommaren. Ska ju dricka ett antal om dagen.
Har idag varit på sjukhuset och fått näringsdropp i 3 timmar. Detta är drygt och förbannat tråkigt. Missade detta igår pga att jag var så förbannat trött och sov hela dagen. Ska tillbaka i morgon för att få vätskedropp och en halv påse näringsdropp till. Lika bra o göra det för de är jobbigt att vara så här trött och orkeslös. Hela familjen blir ju lidande för att jag inte har vare sig ork eller energi till något.

Var en sväng till Solarieöarna också för att få i mig en dos med D-vitaminer.. haha, ja sol finns det ju inte i detta land iallafall. Känner mig lika vit som en snögubbe.
Men vilket coola nya solarium de fått där. Rena rama discot ju..
Discolampor i solariet.. Grönt..

Sedan blev det blått..

Rosa blev det också..

Ännu mera rosa...

Och så blev det orange..

Och rött.. Coolt va.. Musik va det också..

Tog en specialare på några minuter för ansiktet.. Grym grej.. Nu jäklar ska jag bli neger i sommar istället för en vandrande snögubbe...

Besök detta solarium, den e najs för kropp och fejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar