onsdag 30 maj 2012

Dropp

Idag har jag mest bara slöat, känt mig trött och helt keff i magen. I morse var jag som sagt tillbaka på sjukhuset och fick dropp. Väldigt drygt att ligga flera timmar med dropp, men hellre det än att ligga inne hela dygn.
Pratat med Åsa som kom hem från Turkland har jag gjort och sedan har jag mest velat legat på soffan. Kroppen säger ifrån idag.. Men hoppas att vara piggare i morgon efter droppet. I morgon måste jag ringa min läkare och röntgen.
Åt lite spagetti och köttfärssås och lite rabarberpaj med vaniljsås... Men de tar emot sådana här dagar.
Men de blir nog mycket bättre i morgon, märkte ju skillnad förra omgången att jag fick lite mer energi i några dagar. Hoppas på det nu med..
Nu har jag fått lite sommarkänsla i köket..

Nu tänker jag bara faktiskt sova..
God Natt!!
ENJOY!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar