fredag 8 juni 2012

Min blondin

Jag upplevde nått lite märkligt när jag var ute. Det gick omkring en massa konstigt utklädda ungdomar på stan. Den första jag såg var en Svampbob, följt av några munkar (?) som bar omkring på kors och skrek, efter dem såg jag ett gäng med hippies. De var studenter allihopa, men jag fattade inte grejen. Är det något vi missat? Att man ska gå och skrika sitt klassnamn på stan samtidigt som man är utklädd? Eller firar studenter halloween två gånger per år? Jag har ingen aning, men så himla kul verkade de inte ha. De var rätt högljudda och störiga, för att inte tala om fulla. Kl 12 på en fredag :S

Igår var min Julia på bal, balen som hon planerat och fixat för i mååånader. Dagen innan balen så har hon fixat en stor jättetova i skallen efter hon misskött en hårförlängning. Det fanns inget mer att göra än att klippa det :-( Oj som jag skratta och OJ som hon var tjurig och grymta om att hon minsann inte skulle gå på bal. Men bal blev det och håret fixa vi. Gick iväg som den finaste av dem alla. Ackk, vad gör man inte för en bal i skolans matsal? ;-)

Från nästan skallepär till--->
En 10 poängare med en blondering, hårförlängning och sminkning...
Söööt!!
Min tjej =)

 Så dagen blev perfekt ändå och till skolbalen kom hon =) Min söta, lite korkade blondin.. Vadå lik mamma?? =O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar