måndag 25 juni 2012

Xlash

Idag har jag sovit och sovit.. Vad är det med mig? Ställde klockan på 07.00 för att jag skulle få dropp kl 08.00. Men inte hörde jag någon klocka ringa, om den ens har ringt. Klockan 09.00 ringde mamma o väckte mig o jag var tvungen att avsluta med att jag ringer upp om en stund. Var tvungen att ringa sjukhuset o tala om att jag försov mig. Sedan har jag i stort sätt legat på soffan och sovit hela dagen fram till 16.00 tiden. Är fortfarande trött. Ska krypa ner i sängen snart.
Har gjort lite internetshopping idag.. Och bara för att Johanna nämnde i sin status om att hon bara har billigt smink och inga skor.. Så här Johanna nu blir inlägget smink.. haha..
Detta har jag beställt idag..
Visste du att Xlash även fungerar för ögonbrynen, nu kan du få fylligare och vackrare ögonbryn redan efter ett par veckor.
Vill du prova Xlash?
Just Nu: 399 kr! (Ord.pris) 499 kr.
Ange rabattkod: Xlash100

Länk: http://xbeauty.se/products-page/xlash/xlash-2


Har även beställt denna produkt..
XSmile och den är från samma företag.. Pröva har bara hört bra saker om dessa produkter..


Nu ska doggy rastas och jag sova..
Och Du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar