fredag 15 juni 2012

Av och påfärgning

Fredag idag, härligt!!
Har varit en runda ner på stan och köpt hårfärg, avfärningsmedel samt gjort naglarna.
Och så har jag hunnit med en sisådär 5-7 samtal med Rebecca och så träffades vi nere på stan en sväng.
Nu sitter jag med urfärgningen i håret och väntar på att de ska sköljas ur. Ikväll tar jag hårfärgningen. Många undrar vad jag använder för hårfärg.. Men de avslöjar jag inte, plus att denna finns bara o köpa på en ända plats. Hittade den nämligen i Karlskoga första gången.
Här fixas det med mina naglar.. så tjusiga de blev sen..
Rebecca och Wayne kom förbi när jag satt och gjorde naglarna.. Och lilla söta Wayne kommer hit ikväll och jag ska sitta barnvakt i några timmar för Becca har lite att göra..
Och givetvis så går ju det bra <3

Nu ska jag skölja ur avfärgningen.. Resultat får ni sen.. Kanske :)


Puss Puss och hejja Svea!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar