fredag 10 juni 2011

Steeek och ragga

Studenter överallt, vart man än går så är de där med sina svartvita mössor och vita klänningar eller svarta kostymer. Nog är de fina allt, och jäklars så rörd man blir. Ja de blir ju faktiskt stora nu.. Idag var det Moa som tog studenten och stort grattis till dig Moa!!
Sjung om studentens lyckliga daaaar...
Efter Moas student åkte jag med Alexsandra till Coop, men där fick jag så jävla ont i magen att jag satte mig på parkeringen ihopkurrad och grät av smärta, Alexsandra torkade mina tårar och folk glodde som de skulle tappa ögonen. De här smärtorna tar inte livet av mig utan ifrån mig... Jag fattar inte, smärtorna blir bara värre och värre. Fick nyss en till smärtattack när reste mig upp från datastolen. Billy, Marcuz och Julia kommer utspringade från sina rum och hjälper mig med att ta snabbvärkande morfin och trösta.. Tänk alla mina barn har varit där till hjälp idag. Tack mina fina barn, utan er vore livet ingenting. TACK!! Nog om detta!!

Don´t get me wrong, värmen är fantastisk! Har njutit av grillat. Lovelyyyyy...Det är sommar det! Fifaaa, vad sommar det är.
Så här chic var jag idag..  ALLT kan bli chict om man bara vill eller hur! Tänkte ta en sexig bild  i sann Natacha Peyre/Kissie/valfri glamourmodell som bloggar anda, men det gick sådär. Hahaa...


Vem vill ha en kram av mig idag? Ibland behöver man en björnkram.
Var hem till Nettan här på kvällningen och vi tjattra om steeekiga killar och allt som har sommaren till.. I alla fall för Nettans del gäller det att ragga och hon spanar på det allra konstigaste sätten, se här...


Shwoop shwoop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar