torsdag 16 juni 2011

Låt Stå!! Sommarlov!

Barnen har haft skolavslutning idag och jag var uppe klockan 05.30 för att fixa Julia, mig själv och sönerna. Sedan har jag flackat fram och tillbaka mellan 2 klasser.
Det gick på 1 1/2 timme och sen var det över. Billy som slutar sexan och börjar i högstadiet till hösten i en helt ny skola. En friskola faktiskt.
Så mycket har vi inte gjort idag efter skolavslutningen. Firat med att grilla och äta jordgubbar med glass som varje skolavslutning. Det hör till här hos oss.

Idag är jag trött för jag sov förskräckligt illa i natt.
Jag har inte varit så aktiv i bloggen på sistonde men just nu finns det egentligen inte så mycket att skriva om el jo egentligen bubblar det i mig av saker jag skulle behöva skriva av mig om. Men jag orkar inte just nu. Trött och ont. Räknar dagar till läkaren är hemma från semestern.
Hemskt tråkigt väder.. haha ja, jag ska skriva om vädret. I morgon blir det regn! Nej men seriöst..
Jag kanske behöver den där bloggpausen snart. 

Lite bilder kan ni få..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar