tisdag 28 juni 2011

Billy opereras

Min gullian Billy har idag opererat bort halsmandlarna. Han har haft massor utav halsflussar. Samtidigt tror de att hans migrän kan ha med dessa halsmandlar att göra. Eftersom själva halsmandlarna är uppsvällda och går i mot varandra så snarkar han ljudligt om nätterna och en ständig infektion har han eftersom det samlas en massa bakterier i detta trånga utrymme. Jag hoppas verkligen att hans migrän försvinner helt, iallafall att de mildras.
klunk, klunk och alla 4 smakade "blääh"



Min lilla "Snutten" och jag gick upp kl 06.00 i morse, och ingen frukost fick han heller "mutter mutter". Duscha och sen iväg. Klockan 09.30 fick han 4 st småmuggar med mediciner och en av dem innehöll lugnande. Han blev otroligt fnittrig och sedan väldigt trött.




Lagom flummig här och riktigt söt i sin blåa mössa.
 Allt gick bra under operationen, men otroligt trött efter var han. Efter 4 timmar fick vi åka hem och han har kräkts och har nu fått ont. Men han är tapper min älskade son <3
När vi kom hem hade storasyster bäddat i soffan åt honom så att han fick ligga där. Och de första han sa efter att han har lagt sig var..
- Alex, kan du ge mig en piggelin glass.
Därefter sa han till mig..
- Mamma, kan jag få tv-dosan..
Haha, så som han har längtat efter den här dagen då han får köra med oss familjemedlemmar. Han har varit så avis när lillebror fått uppmärksamheten när han varit sjuk eller efter alla hans olyckor. Nu är det äntligen "storebror" som får köra med oss. Och självklart får han det, sjuklingar tar mamma och vi alla här hand om. Extra mycket kärlek och uppmärksamhet, små presenter är en självklarhet här..
Älskar dig "Billy", världens finaste son <3
Precis efter operationen. Här på IVA.
Krya på dig finaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar