söndag 19 juni 2011

Gästblogg av Marita

Hej jag heter Marita är vän till Lotta sen 27 år tillbaxs, vår vänskap började med bråk men en dag på bussen på väg hem skrev jag ner mitt telenummer på en apelsin "hade inget papper" bråket bytes mot en djup vänskap mellan Lotta o mig vi har gått igenom mycket roliga saker men även tråkiga. Jag hade mina fantasier om en stor familj med man o minst 4 barn o Lotta ville ha man o 1 barn. Men livet valde en helt annan väg åt mig, jag fick aldrig de barnen som jag så önskade mig. Lotta fick 4 underbara barn som jag är gud mor åt. Vilket jag är otroligt glad för 2005 träffade jag min stora kärlek o han fick mig o flytta till en helt ny stad långt ifrån familj o vänner som jag hade i södertälje.
Nu lever jag de liv som jag srävat efter med en man som älskar mig för den jag är.

här är vi på väg ut i karlskoga sommaren 2006

Lotta o jag på statt

här är det dans golvet som gäller
 Önska Lotta o hennes familj en härlig o trevlig sommar.              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar