onsdag 22 juni 2011

Elektiska stötar

Sitter och dricker mitt kaffe från Gevalia med mjölk från Arla i min gröna kaffemugg.
Men denna oöverkomliga trötthet.
Anledningen till förvänta blombukett (gärna i plast) är att pga mitt tillstånd
utsöndras en oerhörd smärta av att bara resa sig upp ur sängen på morgonen eftersom min mage skriker. Ja, den SKRIKER. Den tillsammans med några sydliga organ i en helveteskör.
Det pulseras elektriska stötar i magen. Detta är anledningen till att jag biter ihop för att rida ut stormen, och då biter jag bokstavligt talat ihop och vad är resultatet av det? Huvudvärk.
Och vad gör jag då? Dricker kaffe. Och vad händer då? Magkatarr.
Okej nu hårddrar jag det hela ett snäpp men FY FAN VAD DET SUGER BABIANSVETT att må såhär.
Hade ju verkligen behövt städa och röja här hemma och få upp nya bokhyllan, jag bara... måste... lägga mig ner lite och bita i kudden.
Om min läkare inte gör något nu så kommer jag komma efter honom med en lie. MED LIE!

Nämen nu ska jag ta en rundtur ner till stan med Marie, samt gå till apoteket och hämta smärtstillande.

Puss! (ironisk kvitterbetoning på puss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar