söndag 12 juni 2011

Grattis Fille

Idag har det varit näst intill lika stressigt som igår. Vaknade med en sån värk att jag trodde jag skulle gå av!! Asså, jag vet inte vart jag ska ta vägen när de blir såna här smärtor. Min läkare är ledig och de är ju verkligen typiskt.
Den här söndagen var planerad till shopping för skolavslutningskläderna för Julia, Billy och Marcuz. Jag sa till mina söta söner flertalet gånger att vi skulle iväg och handla kläder, och va gör de då tror ni? Jo, de drar iväg på egna upptåg. Fan så ledsen och trött jag blev. Satte mig rent av ner på golvet och lipade som en tvååring. Men jag känner mig så slut just nu, ont och fan inte alls fit for fight.. Men hittade dem tillslut och vi kom iväg.
Billy skulle absolut ha chinos-shorts. Helst röda och tre timmar senare hittade vi ett par på Inter Sport.
Sen var det bara hem och dumpa allt på sängen och dra vidare hem till Marie och gratulera Fille på sin 7 års-dag. Herregud, ungen blir 7 år nu.. Tiden går i rasande takt. Galet, men sorgligt sant.
Och alltid denna väntan på att få med sig alla barnen.. suck!! Men de kom tillslut de också..
Träffade på Maries pappa också, de var inte igår.. Han bor ju mestadels i USA.
HIPP HIPP HURRA FÖR FILLE IDAAAAAG!! PUSS O KRAMISAR LILLA GUBBEN!!

Nu är det kväller och jag tänker inte lägga ner mer krut på någonting alls mer denna dag.. Så tack och hej för mig för denna gång..

Sov gott alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar