söndag 12 juni 2011

Från playa the altan till min fluffs säng..

Fåglarna kvittrar där ute.. Redan morgon?
Dagen har varit oändligt lång.. Vaknade 11.21 och hade ställt mobilen på kl 9.00 i morse. Men hade råkat stängt av ljudet på mobilen och vaknade alldeles för sent. Men in i duschen snabbt som fan o 30 minuter senare var jag och Alexsandra i bilen mot Eskilstuna.
Men vi hann, de gjorde vi.. Vilken tur! Och student tjejen Daniella var så fin. Men mer om det i morgon.. Allt får komma i morgon för jag är trött o somnar hela tiden.

Vi har suttit en stund med en kopp kaffe på "Playa the Altan" framför brasan.. Ett bra avslut för dagen som varit..

Vi hörs här på samma blogg i morgon eller ja jag menar om ett X antal timmar, för jag ska sova UUUUT!!

Nanni Nanni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar