måndag 6 juni 2011

Simon vann BB!!

Lak shoo bre!!
Har suttit ute i fredags och igår och är nu sönderbiten av mygg och knott... dessa sabla knott!! 
I år verkar jag ha ett riktigt delikat blod ,är tydligen en halv järnmalmgruva för de små jävlarna. Vi har ju varit fler än jag här i helgen och så väljer de mig istället för gästerna. De kanske såg fel på oss?

Kom att tänka på att det var sjukt länge sedan som jag och Johanna var ut och partade med pamp och ståt, och gjorde en storstilad entré. Samt att vi sportade kvällen och den sommarljumma natten till ära med en  miniblåsa och rosa läppar. Joooohaaaaannaaaaa!! Vad gör vi, nu kör vi!!

 I morgon är det Nacionalan dan! Men du får INTE sjunga "du gamla du fria" tror tom det finns en lag på att du inte får sjunga den på skolavslutningar (helt idiotiskt).

Jeeezzz!! Simon vann "Big Brother".. Det minskade med att följa Big Brother efter att Katta åkte ut. Det var ju Katta, Roddan, Gurkan som gjorde BB. Nåja, tur att Simon vann. Men lite chockad blev jag över att Martin blev trea. Trodde han skulle bli tvåa faktiskt. Men Simon vann i alla fall och de var huvudsaken.

 God natt med er nu!!
PS: DET KLIAR!! Aaaaaah! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar