måndag 20 juni 2011

Karlskoga shopping tour

Idag blev jag och Julia bjudna på Thaimat här i Karlskogas troligtvis enda Thai-restaurang. Riktigt gott, var ett bra tag sedan jag åt riktig thaimat. Vi har en thairestaurang hemmavid som har relativt bra priser, men maten smakar ingenting.Är helt smaklös rent av.
Efter lunchen blev det en shoppingrunda i Karlskoga. Julia plockade på sig 2 stycken linnen och för mig blev det en "ängel" som håller i ett äpple. Denna ängel ska jag ge till mina föräldrar, mamma samlar på änglar och den här blir jättefin i hennes samling.
Fick riktigt ont i magen o ryggen under turen. Och de har suttit i sig och kommer i smärtvågor. Så resten av dagen och kvällen har varit någon slags komadag.
I morgon blir det hemfärd och innan det ska vi släpa runt och stuva in en bokhylla i bilen som värsta "Rocky Balboa" i full mundering.

Marita och Juha har köpt sig ett radhus här i trakterna. Rätt slitet radhus eftersom de är helt orginal från det att huset byggdes för ca 40 år sedan. Nu har de mycket att fixa med, men de kommer nog bli riktigt fint när de är klara. Kul för dem och stort grattis till  ert "nya" hem.

Nu bjuder jag på lite foton istället. Hoppas på att sömntåget plockar upp mig snart så jag får sova bort allt de onda.


Här bär Juha in Marita i deras nyblivna radhus..

Julia hitta sig en trägubbe..

Vilka snyggaingar det finns här i Karlskoga.. Hehe

Marita blev helvid av förtjusning..

Tut Tut..

Shopping..

Darling!! Jag har köpt nya sexiga underkläder!!!.. Allt för att behaga mannen sägs det ju ;) hahaaaa... Jag dööör!!

Men jag har iallafall haft några underbara och mysiga dagar med mina vänner, helt ovärdeligt faktiskt. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar