fredag 17 juni 2011

Fittja Town

Sitter hemma och är sjuuuukt trött... kan knappt hålla mig vaken. Försöker klunka lite kaffe, så jag piggnar till..Har haft 1000 och 1 saker att göra och jag har faktiskt hunnit styra upp saker och ting. Lotta with the framförhållning. Korsochtvärstillhögerochvänsterhelatiden! Har nog fått nån bakterie likt Zhe Schwajnflue och ska till vårdcentralen på måndag. Hela jag är helt upp och ner! Jag är med andra ord sjuk och vad det beror på vet ingen, cystorna bara växer och jag får ont och är jämt trött och benen har blivit svullna samt fötterna. Om det beror på mina hormoner eller vad det beror på vet jag inte. Men just den här svullnaden ska vårdcentralen kolla till så det inte är något farligt. Och sitter inte här och tycker synd om mig själv, men blir givetvis rädd. Rädd är jag förresten över mycket, som min älskade pappa. Han mår inte bra och har smärtor jämt, och då känns mitt problem som mest gnäll. Min pappa är ju allvarligt sjuk med livet som insatts.
Jag och Johanna sa att år 2011 skulle bli det bästa året i våra liv, men de blev tvärtom. Även för henne. Men givetvis är inte allt skit, de finns fina och bra saker som hänt också. Men överlag så är detta år ett riktigt skitår. Faktiskt!!


Gissa vart jag har vart idag? JO I FITTJA! (för den som inte kunde sova inatt pga ovissheten)...
Gissa med vem? Jo med Julia! (bara en parentes)
Och jag är jäkligt anti... anti anti anti Fittja. Men dottern har varit hos en logoped där ett par gånger för att utreda om hon har dyslexi. Idag var sista gången. Skönt, ungen höll ju på att lägga till med något sorts ghettospråk..

Nä nu behöver jag en hotellnatt på något mysigt hotell med bubbel och champange.. Give me..!!

Den här skitungen är för liten för att dricka "Pink Champagne"och framför allt den är MIN!!
Våga inte sno  av"Pink Champagne"!!!

Joråsåatteeehh nu blir de myspys och sänghäng med film från burken..
Sov gott då alla blåbär <3
Nöjda och glada? 
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar