söndag 12 juni 2011

Daniellas student

Här kommer lite om helgen i olika inlägg, eftersom det innehåller rätt mycket bilder så får det helt enkelt bli bildregn. Först ut kommer vara "Daniella Hakalas" students om var igår lördag i Eskilstuna.
Får jag lov att presentera urgulliga och fina Daniella MP08 - 2011-06-11.
Jag har tagit studenten.. Fy FAN va jag är BRAAA!!
En massa mamma tårar.. Johanna frågade mig strax innan, grät du på Alexsandras student.. JA, svara jag och då säger Johanna.. BRA!! då kan jag med gråta och så började hon.
Putte med Johanna!! Hoppas de blir dubbelförlovning den 11-11-11..hehe
Jag inväntar studentjejen..Daniella!! Var e hon?
Här är vid utspringet..
Lyckliga Familjen Hakala!!
Mor och Dotter
Grattis till Studenten Daniella!!
Skål!!
Det bubblar...
Studentflak= Redlös idag och arbetslös i morgon..
Från Eskilstuna tog jag och Alex en avstickare till MC Donalds.. Vi försov ju oss ända till 11.30 så han bara in i duschen och sen iväg..
Han hem emellan utspringen och studentmottagningen.. Lite smink o örhängen på.. sen iväg igen...
Studentmiddag på Rhodos i Nykvarn!
Massa presenter fick hon..
Studenttårtan..
Nybliven student..
Daniella med sin pappa..
Och bröderna vill med bli fotade med studenten..
Och mera..
Två nyblivna studenter och även arbetslösa sådana..
Av Pink Champange Bloggen får man givetvis rosa champagne!!
Lycka Till nu Daniella med alla framtidsdrömmar mm mm..
Grattis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar