söndag 5 juni 2011

Gårdagen

Gårdagen bjöd oss på ännu mera sol. Vilket betyder att folk beger sig ut. Fint väder och Gnesta-dagen betyder massor av glada människor. Vi tog även vi en tripp till Gnesta för att gå på Gnesta marknaden. Men vi gick inte ens halva för jag fick ont och orkar inte springa runt heller, så vi gick och käka på Kolgrillsbaren i stället. Sedan åkte vi hem.
När vi skulle parkera bilen i ett villaområde så fick vi syn på Bambi och två små Bambiungar. Och som tur hade jag kameran till hands.
Bambiiiiii.... 
En Greksallad är inte heller helt fel..
Full house på Gnesta- marknaden.
När vi kom hem tog jag morfin och la mig på soffan ute på altanen och åt "mentos". Trött efter en sömnlös natt och ont så var det rätt skönt att bara ligga där.
Runt 18.00 tiden kom Åsa och Alex ,ed kidsen och vi käkade lite sill med färskpotatis och grillade revbenspjäll. Färskpotatis och sill är verkligen sommarkänsla.
Sill i dill..
Åsas söta Chihuahua.. så jäkla söt liten varelse.
Har bestämt mig, jag kommer skaffa mig en Chihuahua i aug/sep.
Kvällen förflöt med mys framför lägerelden.
Inatt har jag precis som förgående natt sovit lika illa. Magen gör sig påmind hela tiden. Är så trött på det här nu.. Åhh!!
Nu åkte precis grabbarna med sin far iväg för att fiska strömming ute vid Mörkö, Julia är kvar i Gnesta och jag är nu helt själv hemma och det är tyst och lugnt här i några timmar.
Mys vid lägerelden..

Ha en bra dag alla, trots att solen inte är framme idag.. I morgon firar vi Sveriges nationaldag.. tjohoo..

Kärlek och Respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar