lördag 18 juni 2011

Packa, städa o färga håret

Nu borde jag kanske borde börja packa! Jag och Julia ska åka i morgon och jag har packat... just det, ingenting.
Ska faktiskt åka till käraste Marita i morgon, ja Juha med förstås eftersom han delar ju brevlåda med Marita.
Hittade denna gamla bild från en kräftskiva vi hade i Gnesta för en ca 6 år sedan. My old friend sedan 27 år tillbaka. WOW 27 år, de är starkt jobbat av oss Marita!!
 Idag är väl inte min bästa dag, trött eftersom natten har varit jobbig pga smärtor. Jag tror faktiskt att familjemedlemmarna tycker jag förvandlas till en naziofficer så fort jag öppnar käften vid mina jobbigaste stunder!
Idag har jag ägnat dagen åt att städa, färgat håret, gjort en ansiktsmask, lämnat in en lottorad (horoskopet sa att jag skulle vinna.) Men, just ja! FRYSFAN! den har jag frostat ur också.  Den har ju snöat in ordentligt igen.
Och då kan man undra varför jag inte har tagit tag det tidigare istället för att ha ägnat lördagseftermiddagen åt det. SJÄLVKLART för att jag tycker det är hemskt roligt och absolut inte för att jag alltid skjuter upp måsten till sista sekunden. Ja ni ser själv hur det hänger istappar från lådorna och att de små räkorna har byggt igloos mellan hallonen och blåbären. SUCK. SUCK.

Nu då packa, plocka det sista och tvätta. Men först en liten paus med en powernap igen, lite snurr av medicinerna!

I'm still rockin´ na na na na....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar