söndag 12 juni 2011

En lördagskväll

En liten utekväll igår efter studentfirande blev det också.. Mötte upp Laila igår kväll på Crocs och sen sprang vi runt lite på olika ute hak. Dock var jag nykter hela kvällen eftersom jag körde bil.. Haha, men på Standly's var jag alldeles för full för att komma in!! Undra på vad? Cola? hahahaaa!! Vad ska man säga? Skrattretande kanske eller..
Kände mig en aningen rastlös så jag började klättra på väggarna till slut!! Kanske berodde det på att jag druckit alldeles för mycket???? Hahahahaaa!!
Laila partade så att lösögonfransarna lossnade!! Hm, undra om hon med vart full på sin cola? Cola Light..hahaa!
Så här lagom rolig och gnällig, ont och illamående blev jag fram mot småtimmarna..  Och HUNGRIG!!

Krogen som tyckte jag var näst intill redlös igår när vi skulle gå in för andra gången den kvällen..
Hahahaa!!
En Happy Meal blev det också på hemvägen..
Och mys på Playa the altan..
Ja, så här var min lördagskväll det.. Idag är jag trött eller kanske är jag bakis? Mohahaa.. Full race hela dagen var det ju. Men det gillas, men ogillas när jag får ont.

Bye alla Hallon och blåbär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar