onsdag 22 juni 2011

Carolina Gynnings glasserie

Blev en tur till stan med Marie och jag köpte mig nagellack-borttagningsmedel som jag tamefan glömmer vartenda gång jag är på stan. Hämtade också ut värktabletter. Jävligt välbehövliga men det funkar inte att toppa smärtorna idag. Om jag inte lyckas så blir det väl en spruta på sjukan i morgon. Köpte ett vinglas idag också. Så nu är min samling igång. När dottern tog studenten så fick hon några champagneglas och vinglas av Carolina Gynnings stilrena designade glasserie. Blev avis på dessa glas och bestämde mig för att samla dem åt mig själv.
Blev att jag började med vinglasen och samlar 6 av varje glas och därefter börjar man om och samlar 6 st av varje igen. Tillslut har man 12 glas vardera av Champagne, vin, cocktail, öl och drinkglasen.
Glas nr 1 i min nystartade samling.

Så vill du göra mig glad eller bara om du känner för att vara snäll någon gång, så är detta en perfekt
 present till mig från dig ;-) Hihiii.. skulle bli riktigt glad för ett sånt glas :-)

Hej Svejs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar