tisdag 21 juni 2011

Lite hemlängtan

Nu börjar hemlängtan smyga sig på. Har sovit illa inatt pga magont, men de visste jag att jag skulle göra. Jag kunde ju tagit sån där insomningstablett, men ville inte eftersom eftereffekten av dem är att man blir jättetrött dagen efter.

Men innan det blir hemfärd ska vi ner en sväng till stan. Såg igår en jätteläcker hårfärg. Den måste jag bara ha. Märket har jag aldrig stött på förut och chansa på att den finns hemma vågar jag inte. Problemet kommer sen om den färgen inte finns hemma och jag tycker om färgen.. hm, kan bli jobbigt att åka till Karlskoga varje gång jag behöver ny hårfärg.. haha!! Men de löser sig, få väl flytta hit då för hårfärgens skull..hihii!!

Marita och Julia sover. Jag dricker morgonkaffet och Juha vet jag inte vart han tog vägen?.. Han kanske har flyttat till radhuset redan...hehe.
Nehepp, nu ska jag gå ut och ta en cigg o vila en liten stund till.

Ha en fortsatt trevlig tisdagsmorgon..
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar