måndag 20 juni 2011

Framme

Skönt risig just nu, men ändå tillfreds. Är nu i Karlskoga och hälsar på min barndomsvän Marita. Ska även ta hem en bokhylla. (riktigt fin). Det regnade som fan hela vägen hemifrån till Örebro. Mil efter mil och regn och åter regn har gjort att jag nynnar på regn hos mig med Orup. Hela vägen upp smattrade regnet hånande och skadeglatt mot bilrutan.
Men nu är klockan sena timmen och Marita, Juha och Julia sover, medans jag sitter här i soffan som är omvanlad till en säng. Ska hoppa på sömntåget snart jag med.
Resan gick bra, trots att jag körde en bil (vet inte märket) som jag inte vanligtvis brukar köra. Det tog bara längre tid eftersom det regnade så mycket.

Marita :) Så fiiiin :)

Yeeaahh!
Sov så Gulligt alla!!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar