söndag 16 januari 2011

Uttråkad

Jag är så jävla uttråkad! Aldrig har vetskapen om att alla jag känner bor tiotusen mil härifrån varit så påtaglig. Okej, inte alla. Långt ifrån alla faktiskt.
Många är ute svänger sina lurviga på olika hörn runt om i världen. Åh, jag vill också resa ju.
Känner att jag fått lite bloggtorka och dessutom har min kropp intagit komaläge så det är bara att hoppa på sömntåget.
Nu har helvetet av slask, regn, blöta strumpor och ledsna skinnstövlar börjat. Hoppas det går fort så våren är här snart. Har beställt en sjö av nya gardiner nu till våren. Och ska beställa mattor till vardagsrummet i silver.

Känner mig lite irriterad och arg idag..
Varför undrar ni säkert då. Jag är så förbannat trött på att ständigt ha ont.
FAN vad jag är less och less på en karljävel också för den delen. De flesta karlar om jag ska vara uppriktig. Men det är en som gör mig lite mer irriterad och arg just nu!! Att råda bot mot detta är ett ekonomiskt frispel, helt klart! Jag behöver shoppa bokhylla, tv-bänk, soffbord och en hel del annat.

Nu ska jag inta soffan strax och titta på film. Julia har lånat några filmer av hennes kompis så jag ska med passa på o se dem.
Idag ska jag se någon av dessa....
Kommer jag våga sova nu? hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar