tisdag 4 januari 2011

Tröttheten

GÄÄÄSP
Trött är jag! Ruggigt trött idag. Farligt trött för jag höll på att somna framför ratten idag på väg hem från jobbet idag. Fortsatte färden med öppna fönster så det blev svinkallt i bilen.
Är så trött i kroppen och i huvudet nu och det är många faktorer som spelar in.
Söndag idag...I flera dagar har jag framskridit i trötthetens tecken...
Min kropp var i stort behov av vila... correction, ÄR i stort behov av vila!

Och så en sak till... Är grymt sugen på varm nyponsoppa med vaniljglass och min älskade flicka gör i ordning det till mig.Du är go du tösa <3
Herregud blir samtalstrackad av en viss full tomte och både dag som sena kvällar.. Orka lyssna på honom mer.. suck!!
Nej ni, nu ska jag ut i cybervärlden och shoppa gardiner.

Sedan slafen here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar