lördag 15 januari 2011

Jäääsp!

Dagen har släpat sig fram idag känns det som men helt plötsligt är kl 24.00.
Har tillbringat dagen med att städa och plockat bort julpynt, stakar och stjärnor. Vad tomt det blir. Sedan var vi iväg och handlade till parmiddagen i morgon med "wifey" hihi..
Johanna ville dra med mig på Crocs men had ehon sagt till tidigare så hade jag följt med. Nu har jag ju slöat till. Nåja, det går flera tåg.

Jag är så jävla grinig idag. grinig på alla som kommer i min väg. Det var fan en pärs att sitta och hålla god min åt alla.
Nu har jag lugnat ner mig en aning. Från att ha velat  döda alla i min väg, så har jag nu lugnat mig till det stadiet då det räcker med en käftsmäll eller två.

Imorgon ska jag gå och göra Apoteket osäkert med min närvaro. Jag ska injicera C-vitamin rakt in i ådrorna, käka förebyggande Ipren och bära munskydd så jag blir frisk och inte smittas av flera snoriga människor.
Nä, nu soffan och där lär jag ju somna.. sitter redan här och sover.. haha jisses!


I full färd med att plocka bort alla julsaker..
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar