söndag 30 januari 2011

Operation - MYYYYS

Jättefint väder där ute, men jag fryser här inne. I dag blir det operation MYS-dag med mina 4 älskade barn. Alexsandra, Julia, Billy och Marcuz. Vi ska först gå ut och äta och sedan gå på bio och vräka i oss de obligatiriska popcornen. Vi ska bara mysa och gosa hela dagen, bara vi i vårat "revir".
Gud så jag älskar mina barn, finns inga finare barn än mina så det så!!

Idag har lilla Mackan med fått en egen "laptop" Haha, gud vi har 8 stycken datorer i detta hus. Men min "Mac" är helt klart den bästa av dem alla. Och Mackan tycker jag är absolut "bästa mamman ever"! Och ja man växer när det kommer från ens barn. Alla mina barn är jättegenerösa med att säga "jag älskar dig mamma, mest av allt i hela världen" och de säger också "du är världens snyggaste mamma" och jag blir dränkt av små blöta pussar och kramar från dem. Ömhet och kärlek har mina barn inga problem med att visa i överflöd. Jag är inte rik på pengar men kärlek är jag mångmiljonär på, snacka om lyx.

Men nu ska vi strax åka..
Skriver mer ikväll och ha en riktig mysig söndag alla mina vänner.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar