onsdag 12 januari 2011

Sjukhus är inte kul!

Har tillbringat större delen av dagen på sjukhus.
Först ut var vårdcentralen där jag sökte för den här förbaskade förkyldningen, som var ett virus. Så jag får ge mig till tåls och vänta ut skiten.
Sedan hem och fick i mig en kopp kaffe och sedan var det bara att åka till sjukhuset och "narkosen" och därefter till "inskrivningen". Sen skulle det vara klart, men icke va. Nej då har läkaren kallat mig upp på avd där det tillkommit en hel del annat. Blir skickad till Sabbatsberg sjukhus för röntgen. Och operationen blir flyttad eftersom Uppsala absolut ska ha den här undersökningen innan operation. Urk, sorry det är massor men jag orkar inte gå igenom allt här på bloggen. Operationen är i alla fall förflyttad några veckor framåt i tiden. Vilket betyder längre väntan och mer ångest. Är inte det här typiskt mig så säg?!
Så nu, nu jäklar ska jag skingra tankarna från allt vad sjukhus heter ett tag och njuta och ha lite kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar