måndag 31 januari 2011

Operationen är gjord

Nu ligger jag här på sjukhuset och är så trött och ont gör det. Vad de har gjort under operationen vet jag inte ännu. Är vansinnigt slut och sover varvat med att jag är vaken.. i någon dvala nån annanstans är jag i.. Ett flumland..haha alla är välkommna :)
Och så vill jag åka hem faktiskt.
Idag kom hela släktet "Hedström" som en hel stor "Jalla Jalla" familj :-D Och jag dränktes i pussar och kramar från höger till vänster. Själva operationen tog 6 timmar. Så länge var jag nedsövd. Och 2 timmar på uppvaket sedan. Börjar må illa nu också.
Var 13:de minut får jag morfin i blodet.. Och man blir trött o illamående.
Den här morfinpumpen matar mig med massa morfin..

Morfinet går rakt ut i blodet och då slumrar jag i 5 min för
att sedan fortsätta skriva igen. Så håller jag på, men efter de här inlägget ska
jag faktiskt sova. De här inlägget har tagit minst en timme att skriva..

God Natt på er o ni får hålla tillgodo med mitt halvtaskiga inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar